אז מה עשינו השבוע? #50 | 7.11-13.11.21

קיימנו פגישה ראשונה משותפת בין תחנת משטרת ירושלים, חוליית סחר בבני אדם במשטרה, המרפאה הניידת החדשה בירושלים, מרפאת לוינסקי בתל אביב וצוות המטה במטרה לקדם עבודה משותפת | נפגשנו עם עמותת רל"א כדי לקדם סיוע לא.נשים במצבים הומניטריים הנמצאים בזנות | נפגשנו עם צוות מסיל"ה על מנת לקדם סיוע למבקשי.ות מקלט בזנות | עמדנו בקשר עם צוות הוועדה לקידום מעמד האישה במטרה לקדם דיונים נוספים בנושא זנות | נפגשנו עם ראש המטה של מנכ"לית משרד הרווחה

בירושלים כבר שנים שזירות הזנות מתקיימות באין מפריע, והאתגרים סביב האכיפה והסיוע לאוכלוסיות בזנות הם רבים. בפגישה משותפת בין תחנת משטרת ירושלים, חוליית סחר בבני אדם במשטרה, המרפאה הניידת החדשה בירושלים, מרפאת לוינסקי בתל אביב וצוות המטה, יצרנו בסיס לעבודה משותפת בין כלל הגורמים במטרה לחזק את הקשר ולעבוד יחד כדי להתחיל בעבודה חשובה בעיר הבירה שלנו, שללא ספק יש בה לא מעט לעשות. בפגישה זו, התבשרנו שעד כה חולקו מעל 500 קנסות לזנאים מינואר 2021!

 

נפגשנו עם עמותת רל"א- רופאים לזכויות אדם כדי לקדם סיוע לא.נשים במצבים הומניטריים הנמצאים בזנות. שמענו על העשייה שלהם ודיברנו על אפיקים לשותפות. חברנו לעו"ס של המרפאה שלהם לפתרון בעיות במקרים רלוונטיים, דיברנו על יצירת חיבור בינם לבין מרפאות לוינסקי החדשות, ועל בדיקה כיצד ניתן לרתום פסיכיאטרים לתמוך בעשייה שלנו בהקשר של ביטוח לאומי והכרה בנכות לאוכלוסיות בזנות.

 

בפגישה עם צוות מסיל"ה – סיוע למבקשי מקלט ומהגרי עבודה, למדנו על התפתחות המרכז הארצי לשורדי סחר בבני אדם ועל העשייה לאורך השנים. דיברנו על ניצול לזנות בקרב הקהילה של מבקשי מקלט ובחנו דרכים לעשייה משותפת סביב הנושא.

עמדנו בקשר עם צוות הוועדה לקידום מעמד האישה במטרה לקיים דיונים נוספים לקידום אוכלוסיות בזנות בנושאים השונים כמו ביטוח לאומי, דיור וכו'.

 

נפגשנו עם ראש המטה של מנכ"לית משרד הרווחה לפגישת עבודה שוטפת, דיברנו על נושא התקציבים, שיפור העבודה המשותפת עם הארגונים והקשבה לצרכים העולים מהשטח.

והמשכנו כמובן בעבודה השוטפת עם שורדות זנות, ארגוני השטח, הממשלה, הכנסת והתקשורת במטרה לצמצמם את הזנות בישראל ולהיות כאן למען א.נשים במעגל הזנות.

שלכן ושלכם,
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

עקבו אחרינו והצטרפו למאבק >>>

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!