אז מה עשינו השבוע?#31 | 24-29.5.21

נפגשנו עם נציגות ממשרד המשפטים במטרה לקדם את השותפות ולפתח עוד מעני סיוע, פנינו לחברי הכנסת בהזמנה לשיתוף פעולה והתגייסות למאבק במיגור הזנות גם בכנסת הנוכחית, הרחבנו את הצוות של המטה והמשכנו בהליך לאיתור מנהלת תחום מניעת סחר בנשים

נפגשנו עם שותפות שלנו ממשרד המשפטים ודנו בהיבטים שונים בנושא פיתוח והתאמת מענה סיוע חדש שנמצא על הפרק כעת. לצד הגברת האכיפה, אנו משקיעות מאמצים פיתוח מעני סיוע ובבחינה של מענים שכבר קיימים במדינה ובהתאמתם לאוכלוסיות בזנות. כל תהליך כזה מתקיים בשותפות ובשקיפות עם מנהלות ארגוני הקואליציה למאבק בזנות, שורדות זנות ותוך הקשבה לצרכי השטח.

 

פנינו לחברות הכנסת החדשות והוותיקות בכדי להתגייס למאבק בסחר בנשים ובזנות בישראל ובכדי לסייע להייטיב עם אוכלוסיות בזנות. אנחנו נמשיך לפנות

 

המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות ממשיך להתרחב! אחרי קריאה ומיון מאות קו"ח שהוגשו, ראיונות רבים שקיימנו, אנחנו גאות להכיר לכן.ם את הדוברת החדשה שלה מטה:

יהב ארז יהב היא אקטיביסטית מזה שנים למען זכויות אדם. בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בלימודי תקשורת יצירה וביקורת ובוגרת תואר שני בהצטיינות יתרה בתכנית למדע, טכנולוגיה וחברה. בעלת ניסיון מגוון בסושיאל, ניו מדיה וניהול קהילות, בזמנה הפנוי היא יוצרת שני פודקאסטים מובילים להם עשרות אלפי עוקבים.

 

המשכנו באיתור מנהלת תחום מניעת סחר בנשים. מוזמנות לסייע לנו למצוא את ה-אחת!

והמשכנו כמובן בעבודה השוטפת עם שורדות זנות, ארגוני השטח, הממשלה, הכנסת והתקשורת במטרה לצמצמם את הזנות בישראל ולהיות כאן למען א.נשים במעגל הזנות.

שלכן ושלכם,
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

עקבו אחרינו והצטרפו למאבק >>>

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!