אז מה עשינו השבוע? #25 | 11-17.4.21

מפגש שולחנות עגולים של משרד הרווחה, מפגש עם חניכי מכינת מנשרים קלו, ניתוח נתוני סל מענים גמיש והמשך חיפוש דוברת למטה

השתתפנו במפגש שולחנות עגולים שערך משרד הרווחה יחד עם הג'וינט אלכא וחברת מטריקס בנושא "סוללים איתך דרך" – תכנית חדשנית לנשים בזנות תחת קורת גג. במפגש השתתפו נציגות מארגוני סיוע, שורדות זנות ואנשים נוספים. הבענו את דעתנו על התכנית, על אתגרים ועל הדרכים להבטיח את הצלחתה.

 

קיימנו מפגש נוסף עם חניכות וחניכי מכינת מנשרים קלו מקיבוץ מעגן מיכאל. שוחחנו על תופעת הזנות בישראל, העשייה של המטה ולמניעת ניצול של נשים בזנות, חקיקת החוק לאיסור צריכת זנות לצד החלטת הממשלה ובה 90 מיליון ש"ח עבור אוכלוסיות בזנות.

 

סל מענים גמיש- אחרי שמשרד הרווחה סרב לענות לנו על בקשת חופש המידע שהגשנו בנושא סל מענים גמיש, הגשנו 15 בקשות חופש מידע ל-15 רשויות מקומיות נבחרות בארץ. השבוע, התחלנו לנתח את התשובות שקיבלנו ונמשיך לעדכן אתכן בממצאים אנחנו כאן כדי שכל אישה שתגיש בקשה תהיה זכאית ותהנה ממה שהסל מענים מציע.

 

אנחנו עדיין מחפשות דוברת למטה למאבק בסחר בנשים ובזנות, ראיינו מועמדות ומועמדים רבים ואנחנו עדיין מחפשים את ה-אחת! מוזמנות לקרוא עוד על המשרה שלנו בעמוד הפייסבוק של המטה ולהפנות אלינו מועמדות מתאימות.

והמשכנו כמובן בעבודה השוטפת עם שורדות זנות, ארגוני השטח, הממשלה, הכנסת והתקשורת במטרה לצמצמם את הזנות בישראל ולהיות כאן למען א.נשים במעגל הזנות.

שלכן ושלכם,
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

עקבו אחרינו והצטרפו למאבק >>>

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!